Sara's verjaardag, vakantie, muziekles en visite - Reisverslag uit Belo Horizonte, Brazilië van Nathalie, Ednilson, Sara en Joana Oliveira - WaarBenJij.nu Sara's verjaardag, vakantie, muziekles en visite - Reisverslag uit Belo Horizonte, Brazilië van Nathalie, Ednilson, Sara en Joana Oliveira - WaarBenJij.nu

Sara's verjaardag, vakantie, muziekles en visite

Door: Nathalie, Ednilson, Sara en Joana

Blijf op de hoogte en volg Nathalie, Ednilson, Sara en Joana

10 Augustus 2011 | Brazilië, Belo Horizonte

Dag lieve mensen,

Daar zijn we weer met nieuws :-)
Alles goed met jullie? we horen niet zulke goede weer berichten vanuit nederland; helaas voor jullie. Toch willen we jullie nog een fijne vakantie wensen!

Hier is de vakantie alweer voorbij en in juli duurd de vakantie ook maar 2 weken. Ook Sara had 2 weken vakantie maar ik had geluk want mijn zusje Lisette kwam precies die 2 weken op bezoek :-) Ik heb heel veel hulp aan haar gehad en we hebben samen veel dingen met de kinderen gedaan want met ieder 1 kind kun je best een dagje uit!

Voordat Lisette kwam zijn we als gezin een week op vakantie geweest bij een boerderij van zendelingen; waar je als zendeling kunt komen om uit te rusten. Daar hadden we ons eigen kleine huisje. We hebben enorm genoten; je zit overal ver vanaf, midden in de natuur en dat is voor ons wel weggelegd. Vooral Sara vind het heerlijk! Ze had daar 5 vrienden; 3 honden en Erika (stafwerker daar) en Patricia (meisje van 15, weesmeisje). Bekijk de foto's maar!
Het was enorm koud 's ochtends en 's avonds; rond de 10 graden in een tochtig huis zonder verwarming.. maar dat werd dan 's avonds onder een deken knus op de bank zitten.. ook wel heel gezellig!

Met de vakantie en Lisette komst kwam ook Sara's verjaardag en ENORM VEEL CADEAUTJES, tot grote vreugde van Sara (die daarna nog 2 weken lang elke dag om cadeautjes vroeg). Op haar echte verjaardag kreeg ze alle cadeautjes uit nederland en op zondag vierden we haar verjaardag voor vrienden met balonnen, zingen, taart en cadeautjes. Sara vond het helemaal geweldig!

Ook begint nu weer een nieuw seizoen in ons werk en zo zijn we ook gestart met 2 nieuwe projecten; 1 muzieklessen en 2 vrouwenbediening. De vrouwenbediening houd in dat 2 stafwerksters uit ons team gaan starten met vrouwenwerk; bijbelstudies geven en gewoon een luisterend oor zijn voor de vrouwen. De muzieklessen zijn nu alleen nog vioollessen die onze Japanse stafwerkster Keiko geeft. Ze geeft ongeveer 7 kinderen elke week les en sommige kinderen kunnen (na 3 weken) al echt heel goed spelen! Natuurtalenten?
In september komt er een student uit nederland haar afstudeerproject doen van de studie "muziektherapie" en gaat Keiko dan leren hoe je muziek kunt gebruiken als Therapie. We zijn allemaal heel enthousiast en nieuwsschierig hoe dit allemaal gaat lopen.

Verder gaat het met ons goed. Sara geniet van haar zusje, de kinderen die 's ochtends naar ons project komen, school, zwemmen, park en gewoon lekker spelen! Ze kletst de oren van ons hoofd, niet altijd alles verstaanbaar maar het mondje stopt niet! Ze is altijd erg gezellig, houd van dansen en zingen en heeft enorm veel energie!
Ook Joana gaat goed, groeit goed en begint nu zelf te spelen met haar handjes en voetjes en soms met speelgoed.

Dit was het weer.. Joana is weer wakker dus de plicht roept!

Groetjes en Gods zegen van
Ednilson, Nathalie, Sara en Joana

• 10 Augustus 2011 - 18:52

Marjo:

hoi allemaal,
    leuk om weer wat te lezen joana wordt al groot,het gaat snel allemaal.
    fijn dat sara haar zusje ook erg lief vind.leuke fotos allemaal/liefs van ons
    knuffel voor sara en joana

• 10 Augustus 2011 - 20:03

Oma En Opa.:

Lieve allemaal .
    Heb weer genoten , van het verslag ,en de hele leuke en lieve foto,s van jullie kindjes !!!!!Fijn dat alles goed gaat bij jullie!!!
    Heel veel liefs en knuffeltjes
    Opa en Oma x x x

• 10 Augustus 2011 - 20:05

Lisette:

Lijkt het jullie toch niet wat om in Nederland te komen wonen.... Dan kunnen we jullie wat vaker zien!! Mis jullie.. Kuss

• 11 Augustus 2011 - 07:04

Riette:

Wat een lekker stel jullie meiden.
    veel liefs uit het natte kikkerlandje

• 12 Augustus 2011 - 07:49

Sharon:

wat leuk zeg om weer wat van jullie te horen zeg. En wat een heerlijke foto's echt twee schatjes zeg. Hahah super leuk dat Sara zo genoot van de cadeautjes en dat ze daarna nog bleef vragen naar cadeautjes. Joana is echt gegroeid zeg.
    Fijn dat je zus geweest was en dat jullie nog even op vakantie zijn geweest.

liefs sharon

• 14 Augustus 2011 - 06:54

Anja:

Heej lieve nathalie en ednilson! Wat leuk om weer wat van jullie te lezen en foto's te kijken! Wat is Joana al GROOT!!!