28 march 2011; Joana Oosthoek Oliveira was born - Reisverslag uit Belo Horizonte, Brazilië van Nathalie, Ednilson, Sara en Joana Oliveira - WaarBenJij.nu 28 march 2011; Joana Oosthoek Oliveira was born - Reisverslag uit Belo Horizonte, Brazilië van Nathalie, Ednilson, Sara en Joana Oliveira - WaarBenJij.nu

28 march 2011; Joana Oosthoek Oliveira was born

Door: Nathalie, Ednilson en Sara

Blijf op de hoogte en volg Nathalie, Ednilson, Sara en Joana

27 April 2011 | Brazilië, Belo Horizonte

Er is alweer een maand voorbij... Mijn ouders zijn inmiddels weer in Nederland en Joana lijkt wel een baby van 3 maanden oud zo groot is ze.

Het is best lastig om nu alleen te zijn met 2 kleine kinderen; Sara vind het nog steeds moeilijk als Joana wakker is en bij mama op schoot zit of de borst krijgt. Gelukkig gaat het elke dag een beetje makkelijker.
Ook gaat Sara weer graag naar school; ze is gek op haar juffen.

Ik ben nu met zwangerschapsverlof maar dat zet het werk niet stop! Helemaal met zwangerschapsverlof kan ik dit keer niet. We hebben veel vrouwelijke stafwerksters waardoor ik toch weleens gesprekken moet voeren en sommige problemen zijn beter op te lossen als Ednilson en ik samen met het team praten. Ik vind het niet erg al is het soms wel vermoeiend.

Ons team is inmiddels verreikt met een mannelijke stafwerker; Alexandre. Ednilson heeft zijn cursus 3 jaar geleden samen met hem gedaan en we kennen hem dus al. Het is goed om een extra man in het team te hebben!

Inmiddels zijn ednilson en ik druk formulieren aan het invullen om de counselingcursus te gaan volgen in Recife; deze cursus start eind januari 2012. Er moeten veel formulieren ingevuld worden maar daar heb ik gelukkig wel tijd voor als Joana slaapt en Sara op school zit.

Dit was het weer even; geniet ook van de foto's! Sara heeft genoten van de uitstapjes met opa en oma!

liefs van Ednilson, Nathalie, Sara en Joana

  • 27 April 2011 - 18:40

    Opa En Oma:

    Wat een leuke foto,s!!
    En wat een mooie kindjes zijn het !
    Zot er echt van te genieten !!
    Heel veel liefs en knuffels van
    Opa en Oma x x x

  • 27 April 2011 - 20:15

    Frank:

    Hoi Naat en Ed, Leuk hoor allemaal! Ik reageer v/d week nog even op je mail!
    Groetjes Frank

  • 27 April 2011 - 20:37

    Sharon:

    mooie foto's hoor! super. Leuk om jullie zo te zien (en natuurlijk ook jullie prachtige dochters). Het zal idd voor sara wel moeilijk zijn om de aandacht te delen, maar zoals je zelf zegt... elke dag een stapje beter. Wel pittig hoor dat je zoveel blijft doen, terwijl je ook je 2 meiden hebt. Wat leuk zeg van die cursus. Wat houdt dat precies in?
    liefs sharon

  • 28 April 2011 - 06:53

    Martin En Riëtte:

    Leuke die foto's en vooral die van opa Erik met Sara in de zwaan. Hij had wel nog witte beentjes, maar die zijn nu al weer gekleurd door zijn verblijf in Brazilië. Succes met alle voorbereidingen en natuurlijk het leven in Belo.
    Liefs

  • 28 April 2011 - 09:23

    Misha:

    Leuke foto's van de kids.
    xx

  • 02 Mei 2011 - 17:52

    Anja:

    Oh, wat een heerlijke foto's! Ze is inderdaad super gegroeid zeg. Ik hoorde van Deb al dat jullie ook weer lekker spelletjes hadden gespeeld. Zonder mij was het vast veel leuker... kon er eindelijk iemand anders winnen ;-)
    Groetjes aan Ednilson. Ik heb eigenlijk niet eens echt officieel afscheid van jullie genomen, jammer he.
    Liefs!!

  • 17 Juli 2011 - 21:12

    Ilse:

    Hallo Nathalie,

    Waarschijnlijk zul je niet meer precies weten wie ik ben, maar wij hebben jarenlang met elkaar brieven geschreven, zo'n 15 jaar geleden..! Ik denk dat we elkaar eens op een vakantie hebben leren kennen?! Ik was vanavond oude herinneringen aan het ophalen en brieven van jarenlang geleden aan het teruglezen. Hier vond ik veel brieven van jou bij. Ik kon het niet laten je even te 'googelen' ;-). Het kan niet missen dat jij de 'goede Nathalie' bent. Zes jaar ouder dan ik, uit Lisse en ik heb zelfs nog een paar foto's van je die kunnen kloppen ;-). Heb je site een beetje bekeken: super zeg! Als het je leuk lijkt terug te mailen: ilse.overkamp@gmail.com.

    Succes in Brazilie!

    Benieuwd of je nog weet wie ik ben!

    Groetjes,
    Ilse Overkamp

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nathalie, Ednilson, Sara en Joana

Actief sinds 18 April 2009
Verslag gelezen: 439
Totaal aantal bezoekers 42933

Voorgaande reizen:

20 Juli 2009 - 20 Juli 2020

Familie de Oliveira in Brazil

Landen bezocht: