That is very clear :-) - Reisverslag uit Belo Horizonte, Brazilië van Nathalie, Ednilson, Sara en Joana Oliveira - WaarBenJij.nu That is very clear :-) - Reisverslag uit Belo Horizonte, Brazilië van Nathalie, Ednilson, Sara en Joana Oliveira - WaarBenJij.nu

That is very clear :-)

Door: Nathalie, Ednilson en Sara

Blijf op de hoogte en volg Nathalie, Ednilson, Sara en Joana

20 Maart 2011 | Brazilië, Belo Horizonte


Wauw wat een reacties zeg! Het is nu wel heel duidelijk voor mij dat er veel mensen echt geinteresseerd zijn en zelfs mensen waarvan ik het echt niet verwacht had!!
Om heel eerlijk te zijn dacht ik echt dat bijna niemand meer onze website las; niet dat ik nu elke keer heel veel reacties verwacht hoor :-) Het is gewoon goed dat ik nu weet dat mijn blog wel gelezen word!

Omdat ik net een nieuwe nieuwsbrief heb verstuurd zal ik wat nieuwtjes vertellen die daar niet in staan zodat het niet saai word :-)

2 weken geleden kwam er een man naar Ednilson toe die we al 3 jaar kennen en alcoholist is. Hij wilde naar een afkickcentrum en dit keer ECHT. Dus Ednilson regelde dat hijzelf deze man kon brengen en daardoor meteen de leider van dit afkickcentrum bezoeken die een vriend van hem is. Helaas heeft hij het nog geen 2 dagen uitgehouden en is nu weer terug bij af.
Het is erg moeilijk voor volwassenen om naar een afkickcentrum te gaan waar ze regels hebben en de 1e dagen de deur niet uit mogen. We hebben dit al zo vaak gezien; we sturen iemand naar een afkickcentrum maar ze halen niet eens de 1e maand, komen weer terug en doen precies hetzelfde als daarvoor. Toch moeten we hoop houden en hebben we ook 3 verhalen van mannen uit de sloppenwijk die werkelijk afgekickt zijn en ook Jezus hebben leren kennen!

Het duurd nu nog ongeveer een week voor de uitgerekende datum maar alles staat al een hele tijd klaar voor Joana. Ik hoop zelf dat het niet lang meer duurd maar mijn moeder hoopt dat het over een week pas komt want dan is ze zelf in brazilie.

Oma vertelde een keer op de webcam dat ze snoepjes mee zou nemen voor Sara en ik vertelde dat aan Sara; toen een week later hadden we het over oma en toen deed Sara een vliegtuig na, dus ik zei "ja oma komt met het vliegtuig" en daarna zei ze "bala" (snoepje). Hoe ze dat nou toch onthouden heeft :-)

Verder gaat alles goed met ons; Sara was afgelopen week ziek maar we hebben niet ontdekt wat ze nou precies had. Hier zouden ze meteen naar de kinderarts hollen maar daar had ik met mijn dikke buik geen zin in aangezien Sara gaat gillen zodra ze haar aanraakt.

Tot de volgende keer,
Liefs van Ednilson,Nathalie en Sara

zie ook onze nieuwe foto's!


translation is coming!!!

  • 20 Maart 2011 - 18:00

    Sharon:

    wat een knap meisje is jullie Sara toch. Goed om te horen trouwens dat de berichtjes jullie goed hebben gedaan. Succes met de laatste loodjes en geniet ook van de tijd als je moeder er is (met snoepjes voor Sara) hihi

    liefs sharon

  • 20 Maart 2011 - 20:51

    Martin En Riëtte:

    Ja, dat stond niet in je nieuwsbrief. Sterkte met de laatste loodjes. We horen de volgende keer of je moeder de aankomst van Joana heeft meegemaakt.
    Liefs.

  • 21 Maart 2011 - 05:31

    Annemarie C.:

    Leuk!! met foto's!! wat een mooie kinderen!!
    Succes met de bevalling!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nathalie, Ednilson, Sara en Joana

Actief sinds 18 April 2009
Verslag gelezen: 196
Totaal aantal bezoekers 42937

Voorgaande reizen:

20 Juli 2009 - 20 Juli 2020

Familie de Oliveira in Brazil

Landen bezocht: