terug van weggeweest.... - Reisverslag uit Belo Horizonte, Brazilië van Nathalie, Ednilson, Sara en Joana Oliveira - WaarBenJij.nu terug van weggeweest.... - Reisverslag uit Belo Horizonte, Brazilië van Nathalie, Ednilson, Sara en Joana Oliveira - WaarBenJij.nu

terug van weggeweest....

Door: Nathalie, Ednilson en Sara

Blijf op de hoogte en volg Nathalie, Ednilson, Sara en Joana

15 Maart 2011 | Brazilië, Belo Horizonte

Lieve Mensen,

Het is lang geleden dat ik op onze wegsite heb geschreven.. de grootste reden is dat we weinig reacties kregen waardoor ik het idee heb dat niemand het meer echt leest.
Ik zou daarom graag willen dat als je wil dat ik regelmatig vertel over ons werk en leven op deze site je even een reactie geeft deze keer. Komen er genoeg reacties binnen dan zal ik zeker weer mijn best doen om minstens 1 x per maand een stukje te schrijven.

liefs vanuit een bewolkt Brazilie


Hey english readers!
It has a long time i wrote on this page and the reason is because i didn't receive many responds what made me think that there are not a lot of people enjoying reading our news.
Please if you want me to continue leave a message so i know :-)

a hugg from brasil,
Nathalie

  • 15 Maart 2011 - 14:27

    Paulina:

    I like to read your news!

  • 15 Maart 2011 - 14:31

    Martin En Riëtte:

    Tja, je hebt natuurlijk je nieuwsbrief, misschien dat het voor velen een beetje dubbel is.
    Ik vind het overigens wel leuk om te lezen

  • 15 Maart 2011 - 14:41

    Wanda :

    Hoi Nathalie, ik ben de zus van Tinka, en ik vind het erg leuk om te lezen!
    groetjes!

  • 15 Maart 2011 - 14:51

    Mama:

    Hoi Nathalie
    Ik lees natuurlijk alles graag over jullie :-)
    Liefs, mama

  • 15 Maart 2011 - 15:11

    Nathalie:

    Hoi Nathalie,
    ik zou het ook leuk vinden als ik weer terug in Nederland ben. wil je me ook aanmelden voor jullie nieuwsbrief??
    Liefs, Anja

  • 15 Maart 2011 - 15:11

    Richard:

    Hey Nathalie, ik las het altijd wel hoor... maar Facebook vind ik wat makkelijker, heb zonet uitnodiging gestuurd... als mensen niet reageren wil overigens niet zeggen dat ze het niet leuk vinden of niet voor je bidden... maar je hebt gelijk!, een reactie is voor jullie leuker!! groetjes richard zijlstra

  • 15 Maart 2011 - 15:20

    Debbie:

    Hoi Nathalie,

    Ik volg jou ook hoor!

    Liefs, Debbie

  • 15 Maart 2011 - 15:22

    Wesley:

    Hey ik vind het vaak wel leuk om te lezen hoe het leven in brazilie gaat
    groetjes

  • 15 Maart 2011 - 15:49

    Floor:

    Haaai!!
    Ik vind het altijd erg leuk om jullie verhalen te lezen. Sorry laat niet zo vaak reactie achter maar over jullie lezen aan jullie denken en voor jullie bidden doe ik!

  • 15 Maart 2011 - 16:15

    Wilma:

    Hoi,
    Lees het altijd hoor, en vind het leuk om te horen hoe het daar bij jullie gaat.
    Groetjes Wilma

  • 15 Maart 2011 - 17:49

    Sandra:

    He Nathalie,

    Ik lees erg graag mee hoor. Maar ik volg je nieuwsbrief en facebook ook, dus ben aardig op de hoogte :P

  • 15 Maart 2011 - 18:34

    Marjo:

    hoi nathalie,ik vind het alyijd wel erg leuk om jullie verslagen te lezen,ook op deze site,ik denk dat het toch wel leuk is dat jullie dit blijven doen liefs vanuit een zonnig lisserbroek

  • 15 Maart 2011 - 18:39

    Suzanne:

    Heeej Nathalie,

    ik lees je berichtjes altijd. En vind het heel leuk om op de hoogte te zijn!

    Liefs

  • 15 Maart 2011 - 18:58

    Mama:

    Hoi
    Ik weet zeker dat oma het ook altijd leest. Maar ze kan niet reageren want haar internet doet het niet.
    Liefs

  • 15 Maart 2011 - 20:37

    Frank:

    Hey Naat en Ed ik heb het gelezen hoor! lees het altijd! Succes met alles en de zwangerschap. Groetjes Frank

  • 15 Maart 2011 - 20:46

    Marcel Hekman:

    Hoi Nathalie,

    ik heb volgens mij nog nooit een reactie geplaatst, maar ik vind het altijd erg leuk om te lezen over Brazilië en jullie leven daar. Blijf maar schrijven en foto's toevoegen!

  • 15 Maart 2011 - 21:50

    Mirjam En Junior:

    Hoi Nathalie en Ednilson,
    Ik lees ook jullie verslagen! Goed dat je het even navraagt want er gaat altijd tijd inzitten om een blog bij te houden!
    Wanneer ben je trouwens uitgerekend?
    Groetjes van ons,
    Mirjam, Junior en Oliver

  • 16 Maart 2011 - 05:12

    Annemarie:

    Ik lees altijd mee! vind het superleuk om de verhalen te blijven volgen!
    Succes!
    liefs

  • 16 Maart 2011 - 07:20

    Jenny:

    Hai Nathalie,
    ik vind t ook altijd heel leuk om je berichtjes te lezen,
    want "wij" (De Katapult) hebben onze Nathalie, die in Brazilië zit (zegt Herman altijd...)
    Groetjes,
    Jenny

  • 16 Maart 2011 - 08:54

    Martin:

    Zoals je aan de reacties kunt zien: DOORGAAN
    en succes met de laatste loodjes

  • 16 Maart 2011 - 14:52

    Sharon:

    Hoi Nathalie, ook ik lees regelmatig jullie nieuws hoor, zowel hier als jullie nieuwsbrieven. Wel vervelend dat jullie het idee hebben dat het misschien zinloos is. Sorry. Natuurlijk vinden we het super wat je doet!
    We denken aan jullie.

    liefs

  • 16 Maart 2011 - 19:22

    Ans Heij:

    Lieve Nathalie en Ednilson,

    We vinden het fijn om te lezen hoe het met jullie gaat en de mooie foto's van jullie dochter te zien. Ik vind het bijzonder hoe jullie je plaats innemen in Brazilië en ben onder de indruk van jullie werk onder de kinderen. We steunen jullie werk van harte!
    Nog een tip, misschien kun je iets met de ideeën die op mijn website www.bijbelidee.nl staan bij jullie werk onder de kinderen. Ik geef het graag aan jullie door.

    Veel liefs en Gods zegen van harte toegebeden!

    Ans Heij

  • 16 Maart 2011 - 21:04

    Lieske:

    Ja, ook ik ben voor stukjes schrijven op deze website. Dus doorgaan! :-D Op de site is het erg leuk om ook wat meer foto's te kunnen zien!!!

    Liefs, Lieske

  • 17 Maart 2011 - 17:01

    Arie Brands:

    Hoi Nathalie,
    Altijd leuk om nieuws van jullie te lezen. Vooral doorgaan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nathalie, Ednilson, Sara en Joana

Actief sinds 18 April 2009
Verslag gelezen: 241
Totaal aantal bezoekers 42947

Voorgaande reizen:

20 Juli 2009 - 20 Juli 2020

Familie de Oliveira in Brazil

Landen bezocht: