nieuwtjes... - Reisverslag uit Belo Horizonte, Brazilië van Nathalie, Ednilson, Sara en Joana Oliveira - WaarBenJij.nu nieuwtjes... - Reisverslag uit Belo Horizonte, Brazilië van Nathalie, Ednilson, Sara en Joana Oliveira - WaarBenJij.nu

nieuwtjes...

Door: Nathalie en Ednilson

Blijf op de hoogte en volg Nathalie, Ednilson, Sara en Joana

09 September 2009 | Brazilië, Belo Horizonte

(for the english version, please com back tomorrow!!!)

Hallo!

Voor alle Nederlanders is inmiddels de vakantie afgelopen en is iedereen weer naar school of aan het werk.. Hopelijk hebben jullie een leuke vakantie gehad en zijn jullie uitgerust!

Hier is alle visite ook inmiddels weer naar huis gegaan.. we kunnen terugkijken op een hele drukke maar leuk tijd! Ik (Nathalie) had natuurlijk veel hulp in de 6 weken dat we visite hadden en dat was erg lekker! Nu moet ik het allemaal alleen doen doordeweeks en dat valt niet altijd mee.. zo kan het voorkomen dat ik om 11:00 's ochtends nog steeds niet gedouched heb..
Maar er komt vast een ritme zodat ik straks wat meer tijd heb om dingen voor mezelf te doen.

Sara groeit heel hard.. er zijn zelfs kleren die ze niet meer aan kan. Ik kan me nog herinneren dat ze de 1e dag op mijn borst lag, helemaal opgekrult en hoe ik haar nu vast hou als ze op mijn borst ligt. het is niet meer het kleine baby'tje!
Sara speelt veel in de box of in de maxicosy en dat vind ze helemaal geweldig! ze praat tegen al het speelgoed en kan zich al zeker 10 minuten alleen vermaken. Verder kletst ze terug als we tegen haar praten en als ik voor haar zing maakt ze geluidjes.
Verder heeft Sara nu een ziektekosten verzekering en zijn we bezig met haar braziliaanse paspoort.

Ednilson is al weer volop aan het werk. De groepen met kinderen op maandag en woensdag lopen nog steeds goed. het aantal kinderen dat komt wisseld per keer maar toch wel zo tussen de 8 en 12 kinderen. De middaggroep hebben we bijna allemaal tieners en word er elke middag een studie gegeven aan hun wat speciaal op hun leeftijd gericht is.
De tienermeiden groep gaat ook nog steeds door, de meiden die vanaf het begin kwamen, komen nog steeds trouw en zijn gek op Margreet die deze groep leidt. Afgelopen maandag heeft Margreet ze opgehaald om een film te kijken in het huis waar ze woont, de meiden vonden het geweldig!
Ook hebben ze een paar weken geleden allemaal een bruidsjurk mogen passen in een bruidswinkel! Deze meisjes weten helemaal niet dat ze waardevol zijn als vrouw en hoe ze een vrouw kunnen zijn zoals God het bedoeld heeft. Het is mooi om te zien hoe open de meiden zijn en hoe ze kunnen leren hoeveel God van hun houd.

begin oktober zullen we weer een kamp hebben; het laatste kamp van dit jaar. Ednilson gaat mee als leiden en ik ben aan het uitzoeken of er een plekje voor mij en Sara is zodat wij ook mee kunnen.

van 14 t/m 24 oktober gaan we met z'n 3en naar Recife, om Sara voor te stellen aan Ednilsons familie en vrienden. We zien er allebei erg naar uit om iedereen weer te zien en er even tussenuit te zijn!

We hopen dat het met jullie allemaal goed gaat!

Liefs van Ednilson, Nathalie en Sara

  • 09 September 2009 - 17:35

    Maureen :

    Hee Nathalie en Ednilson,
    Wat leuk om alle foto´s van Sara te zien en jullie als trotse ouders.Ik bid dat Vader julie mogen beschermen en veel liefde voor de brasiliaanse kinderen en hun ouders geven en wijsheid, zodat Vaders koninkrijk zichtbaar door jullie wordt maar julie ook Haar mogen ervaren in wat jullie doen. Geniet van jullie heerlijke mooie dochter, zing tot je schoor bent en vergeet niet ook met haar te dansen, dan blijven ze later doen.
    Lieve doen... lieve groetjes van ons alen uit de geraniumstraat

  • 09 September 2009 - 20:02

    Jolanda:

    Hey Nathalie, Ed en Sara,

    superleuk om de foto's te zien zeg. ligt het nou aan mijn ogen of is ze behoorlijk lang?
    enne, zijn jullie nu aangesloten bij de Terçeira Igreja Presbiteriana? (aan die foto te zien vooraan in de kerk.

    Ik vind het heerlijk om jullie verhalen te lezen enzo. kijk er echt naar uit om volgend jaar te komen.

    groetjes en liefs aan iedereen.
    Abraço,
    Jolanda

  • 10 September 2009 - 03:55

    Aline Duarte:

    É sempre muito legal ver suas fotos, Nathalie!

    Abraço,

    Aline Duarte (de Brasília).

  • 12 September 2009 - 11:00

    Dieuwke:

    Wow wat een mooi kindje is Sarah! Wat leuk om die foto's te zien. Heel veel energie en kracht toegewenst! Ik hoop dat je ook een beetje kunt uitrusten af en toe, Nathalie! Liefs en geniet van je uitje naar Recife! Dieuwke

  • 15 September 2009 - 07:37

    Dora:

    AAAAAAH....

    Ik wil naar je toe hoe hoe.
    Heel leuk om Sara zo te zien, maar ik zie uit naar december. Dan kan ik jou weer knuffelen en Sara eindelijk ontmoeten!!

    Hou van je Nath. Succes met alles. Ik ben trots op jou! Echt waar.

    Kusje

  • 18 September 2009 - 10:58

    Tamara:

    Hey new mom, finally get some time to read some of your stories. realy nice to read. Congratz still with Sara to you and Ednilson!! fresh parents, you must be sooo happy great news and such a beautiful little girl!!!!! lots of love and hugs, Tamara Murris

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nathalie, Ednilson, Sara en Joana

Actief sinds 18 April 2009
Verslag gelezen: 163
Totaal aantal bezoekers 42945

Voorgaande reizen:

20 Juli 2009 - 20 Juli 2020

Familie de Oliveira in Brazil

Landen bezocht: