In Nederland - Reisverslag uit Belo Horizonte, Brazilië van Nathalie, Ednilson, Sara en Joana Oliveira - WaarBenJij.nu In Nederland - Reisverslag uit Belo Horizonte, Brazilië van Nathalie, Ednilson, Sara en Joana Oliveira - WaarBenJij.nu

In Nederland

Door: Nathalie en Ednilson

Blijf op de hoogte en volg Nathalie, Ednilson, Sara en Joana

05 Januari 2010 | Brazilië, Belo Horizonte

Allereerst een heel gelukkig 2010 toegewenst; dat God je dit nieuwe jaar mag zegenen in alles wat je nodig hebt!

Nu ik dit schrijf zijn ik en Sara alweer bijna een maand in nederland en Ednilson bijna 2 weken.
We hebben het allemaal erg naar ons zin!
Natuurlijk moest Sara erg wennen aan het tijdsverschil en aan de andere omgeving en mensen maar nu lijkt het alsof ze hier al maanden woont!
De kou lijkt Sara niks te doen en 1 van haar favoriete bezigheden in nederland is wandelen in de wandelwagen. 2 andere favorieten zijn: in de loopstoel en babyzwemmen.

Ik (nathalie) geniet van de dingen die in brazilie niet zo van zelfspreken zijn zoals; wandelen, even naar het dorp, op bezoek bij vrienden en familie, zwemmen met Sara, in bad, potjes eten warmen :-).

Kerst en oud en nieuw was leuk in nederland, koud want het had op kerstavond nog gesneeuwd maar we hebben alledrie genoten van de sneeuw en hoe mooi dat alles maakt.

Ednilson heeft oliebollen gebakken en er 1 geproefd (het is bij die ene gebleven) en ik heb appelflappen gemaakt met mijn moeder.

Sara is nu 5 en een halve maand; ze zit los (al valt ze soms nog om), doet stapjes als je haar handjes vasthoud, eet fruit en groenten, en hapjes van alles wat papa en mama eten (chocola, ijs en kroket zijn favoriet).

Het gaat heel goed in nederland en we hebben het naar ons zin al mist Ednilson het wel om gewoon even naar de buren te lopen en een praatje te maken of even op straat te zijn met vrienden.

een knuffel van Ednilson, Nathalie en Sara

-------------------------------------

First we want to wish you a happy 2010, that God may bless you with everything you need this year.

At the moment i write this, me and Sara are almost a month in Holand now and Ednilson almost 2 weeks.
we like it a lot to be in Holand.
The first week Sara really had to ajust to the time difference, the new envirement and the new people. but now it looks like she is here for months already.
The cold doesn't seem to bother Sara; one of her favorit activities is taking a walk outside. 2 other favorit activities are: walking in her walking chair and swimminglessons for baby's.

I (Nathalie) really enjoy the things that are not that normal of easy in brasil like; walking with Sara, go into town, visit friends and family, swimming with Sara, taking a bath.

Christmas and new year was nice in Holand, cold because on christmaseve there was snow, but we enjoyes the snow a lot.

Sara now has 5 and a half month; she sits on her own (sometimes falls), is walking by the hands, eats fruit and vegetables and eats a little bit of everything her mommy and daddy are eating. favorits are chocolate, icecream and a dutch snack.

Its going very well in holand and we like it here although Ednilson misses to talk with people and go on the street to meet other people.

a hugg Ednilson, Nathalie and Sara

• 05 Januari 2010 - 09:35

Sharon:

heej meid,
    goed om te horen dat jullie het zo naar je zin hebben en wat wordt jullie kleine meid groot zeg.
    knuffel sharon

• 05 Januari 2010 - 10:35

Jolanda:

sjonge, ik wist helemaal niet dat jullie hier zijn. voor hoe lang?
    leuk dat jullie precies het echte winterweer meemaken. :-)
    geniet van de tijd hier.

liefs
    Jolanda

• 07 Januari 2010 - 00:47

Aline Duarte:

Oi Nathalie, muito legal ver as fotos da sua família! Que Deus abençoe a todos!