In Nederland - Reisverslag uit Belo Horizonte, Brazilië van Nathalie, Ednilson, Sara en Joana Oliveira - WaarBenJij.nu In Nederland - Reisverslag uit Belo Horizonte, Brazilië van Nathalie, Ednilson, Sara en Joana Oliveira - WaarBenJij.nu

In Nederland

Door: Nathalie en Ednilson

Blijf op de hoogte en volg Nathalie, Ednilson, Sara en Joana

28 Januari 2010 | Brazilië, Belo Horizonte

Dag allemaal!

We zijn alweer aan het einde gekomen van onze tijd in Nederland; nog 2,5 week en dan gaan we alweer terug.
Juist deze laatste weken hebben we het ernorm druk met presentaties en laatste bezoekjes aan iedereen. Ik had verwacht dat 2 maanden echt heel lang zou zijn en ik zeker wel een paar keer bij vrienden op bezoek zou kunnen gaan maar eigenlijk gaat de tijd heel snel en heb ik sommige vrienden nog niet eens gezien!

We zijn 2 weken geleden een week op vakantie geweest met het hele gezin (mijn ouders, zusje + vriend, mijn 2 broertjes en wij 3en), iedereen is het hele weekend gebleven en wij en mijn ouders bleven nog de rest van de week. Die woensdag (20e) mochten we Sara's verjaardag vieren van 6 maanden en aangezien mijn ouders er niet bij zijn als Sara een jaar word heeft ze een cadeautje gekregen, hingen er slingers en gingen we gebak eten!

De vakantie was erg leuk; elke dag waren we in het zwembad te vinden met Sara, het babybadje was geweldig zolang mevrouw mocht lopen want zitten of liggen wil ze niet. Ook het bubbelbad was favoriet want die is lekker warm en daar kon Sara zwemmen.
Verder heb ik 1x kunnen snowboarden (wat ik erg graag wilde) en Ednilson heeft een survivalbaan gedaan, weat hij er leuk vond.
Ook is Ednilson die vakantieweek erg verbeterd in tennis en bowlen (niet in het echt maar op de wii).

We hebben wel weer zin om naar huis te gaan; onze eigen spulletjes en ingerichte huisje, de kids, onze vrienden en natuurlijk ons werk. Al moet ik (nathalie) zeggen dat ik nog niet helemaal weet hoe het gaat lopen met ons werk omdat Sara ook bij ons blijft. Ze heeft goed geleerd om zelf te spelen maar om dat 4 uur vol te houden terwijl mama werkt is een beetje teveel gevraagt voor een baby. Ik ben erg benieuwd!
In iedergeval kan Ednilson niet wachten om weer lekker portugees te gaan praten en weer te gaan mountainbaiken met vrienden!

Verder wil ik graag om gebed vragen voor 3 stafwerkers van JmeO Belo Horizonte Brazilie die naar Haiti zijn gegaan gisteren om een basis van Jeugd met een Opdracht (jmeO) in Sant Marc te helpen de mensen van een bijgelegen stad die getroffen is op te vangen en hulp te bieden. Ze hebben velen medicijnen mee kunnen nemen maar de reis is gevaarlijk nu er mensen zo wanhopig voedsel en medicijnen willen!

Liefs Ednilson, Nathalie en Sara

  • 28 Januari 2010 - 09:30

    Nadine:

    Zie je zaterdag!! JJEEHH

  • 29 Januari 2010 - 22:43

    Suzanne:

    I have no idea what you said.. but your pictures are soooooo CUTE!!! Sua filha Sara e muito linda! I can see so much of you Nathalie in her! Thanks for sharing! Deus abencoe a sua familia! ABRACOS!!

  • 13 Februari 2010 - 18:37

    :

    Heeey Nathalie en Ednilson!
    Wat leuk om van jullie te lezen en foto's te zien. Wat is Sara een mooi meisje zeg!
    Leuk om eens foto's te zien. Ik hoop dat het goed gaat met jullie.
    Liefs Eva Hazelaar

  • 03 Maart 2010 - 20:15

    Janneke Scholte:

    hoi nathalie

    alles goed bij jullie.

    hoorde dat er iemand was neer geschoten in brazilie. is toch geen bekende van jullie!

    ik bid voor jullie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nathalie, Ednilson, Sara en Joana

Actief sinds 18 April 2009
Verslag gelezen: 209
Totaal aantal bezoekers 42946

Voorgaande reizen:

20 Juli 2009 - 20 Juli 2020

Familie de Oliveira in Brazil

Landen bezocht: